29.7.08

Here I am expecting just a little bit to much from the wounded

Fiecare dintre noi se crede bun, curat, deştept, fiecare crede că adevărul se face după el ....simplu spus: fiecare crede că el are dreptate. E ceva normal. Ce ne diferenţiază este felul în care ne comportăm când suntem criticaţi. Unii sunt foarte neîncrezători în sine, alţii dimpotrivă.. ei nu se înşeală; alţii se ceartă cu cel care îi critică până în pânzele albe chiar dacă ştiu că nu au dreptate. Mai există şi tipul minunat şi rar care, dacă îşi dă seama că celălalt are dreptate, recunoaşte că a greşit şi trece cu graţie peste. Şi cum nimic nu este simplu pe lumea asta, există multe combinaţii şi varietăţi pe tipurile de mai sus. Am fost şi eu şi mai sunt dar măcar acolo undeva ascuns în mintea mea mă gândesc "Mă poate are dreptate. Să verific." Şi dacă pot, verific. Greşeala mea este că nu mă duc la cel care m-a criticat să îi spun "Ai avut dreptate" dacă a avut. Aşa că o spun acum public pentru toţi cei cărora nu le-am spus-o când trebuia..sunt puţini dar sunt.

Ai avut dreptate.

Începusem cu altceva în gând pentru postul ăsta, pe parcurs s-a transformat dar cum nu am idei de alt titlu îl las pe ăla.

1 comment:

black cat said...

te-ai ascuns bine ;)