25.7.08

Roacări, ploaie, Iisus şi Metallica

Şi a fost şi mult aşteptatul concert Metallica. Nu o să zic prea multe pentru că deja tot internetul interesat de subiectul ăsta a aflat cum a fost. Fu tare, fu minunat, fu Metallica aşa cum îi vedeam în concertele văzute acasă. Am auzit oameni care ziceau că au scârţâit...măi copii nu ştiu ce tumbe aşteptaţi să facă sau dacă vroiaţi să îi vedeţi cum erau când aveau 20 de ani. Nu au scârţâit decât în mod melodios. Şi-au făcut treaba şi nenea Hetfield a sunat mai bine ca în turneele cu St. Anger..asta din ce l-am auzit pentru că în mare parte îi auzeam pe cei din jurul meu. Muzica am simţit-o la propriu. Am fost acolo de la 4 şi am luat toată ploaia posibilă. Acoperământul meu a fost o pungă până să înceapă concertul dar după am renunţat şi încet, încet de la oamenii din jur şi de la zbenguială m-am încălzit şi nici nu am rămas cu pneumonie sau alte chestii.

Către cretinii care în timpul concertului tot se duceau înainte şi înapoi să-şi ia bere: sper că o să muriţi în chinuri.

Un show bonus a fost dat de un roacăr beat care a încercat să iasă de pe stadion urcând pe scaunele din tribună. Alţii au reuşit..el deh avea ceva impedimente şi a căzut frumos pe scaune. A fost încurajat să se ridice de câteva sute de oameni şi impulsionat de aplauzele publicului său proaspăt căpătat a ajuns sus cu bine de unde ne-a arătat un big friendly fuck you. Right back at ya!

Da, l-am găsit pe Iisus; era la concertul Metallica, se plimba cu discipolii săi roacări prin sectorul b. Rog dacă citeşte careva chestia asta şi are poze cu el să mă anunţe că eu am rămas fermecată de apariţia sa şi nu am apucat să cer să i se facă poze.

All in all... weeee am fost la Metallica!

2 comments:

Vlad Olteanu said...

Vorbesti de tipul pletos imbracat in halat maro prins cu un cordon la mijloc si cu shlapi in picioare?
=)) that was fucking hilarious

mtz said...

De ala zic. Sper doar ca mai mumbla asa si pe strada ca poate mai avem norocul sa il intalnim pe Iisus.