25.11.08

Surfing the internet la propriu

Buun.. Am descoperit acum o luna si ceva fara voia mea ca pc-ul meu este rezistent la apa. Nu mica mi-a fost mirarea cand m-am electrocutat la degete in spatele pc-ului pentru ca acesta era ud de la cablul de net prin care curgea apa. .........let that sink in for a moment..ca apa in circuitele calculatorului. Gata? Foarte bine. M-am minunat eu o zi intreaga in timp ce cablul statea pe podea pe o carpa care pana dimineata putea umple un paharel de tuica cu apa din ea. Dar cum ploaia s-a oprit, caci toate astea se datorau ploii, nu i-am mai tras pe cei de la net insistent de maneca. Si, ca nu m-a invatat prima data, zilele trecute cand a plouat s-a intamplat din nou la cote mai mari. Pe scurt, pc-ul meu inca merge la fel ca inainte si cablul este acelasi pentru ca nenea de la net mi-a spus senin ca el n-are ce sa-mi faca, ca a mai auzit de asta si nu conteaza daca schimba cablul ca se taie iar...sa ii tai eu izolatia ca sa se scurga apa din el. Deci, da. O sa stau cu castronelul pe pervaz sa colectez apa de ploaie..hey... ud cactusii.
Dar ce conteaza asta, eu visez bizoni si mistreti uriasi.

No comments: