27.5.08

Partea a doua - zi frumoasă

Până nu uit şi nu se termină expoziţia ar fi bine să scriu şi partea promisă.
După noaptea de culturalizare am zis să continuăm şi ziua, măcar acum cât ne ţine. Aşa că am purces înapoi spre Muzeul de Artă la expoziţia Tribut magnificienţei. Şi magnific a fost, într-adevăr.
Nici nu ştiu ce cuvinte să folosesc pentru a descrie ce am văzut, ce am contemplat tot în stilul meu...minute întregi. Poate mă ajută mai mult limbajul oficial. Tribut Magnificienţei este o expoziţie de bijuterii şi microsculptură a lui Ilias Lalaounis. Recunosc că sunt mai brută de felul meu şi nu aveam habar cine e domnul până la acel moment (dar să fim serioşi, câţi dintre cei care au vizitat şi mai vizitează încă expoziţia aveau habar până la momentul vizitării) dar chiar nu contează identitatea când arta vorbeşte de la sine. Deşi nu m-am gândit niciodată la meseria de bijutier, am presupus mereu că implică multă atenţie şi migală. Dar aceste splendori (merită cuvântul pe deplin) întrec orice aşteptări. Nu vreau să relev tematicile, sper să vă împing/inspir să mergeţi să vedeţi cu ochii voştri despre ce vorbesc. Sunt sigură că preţul nu este un impediment iar pentru studenţi în caz că nu ştiaţi încă, aveţi redus.



Mai multe poze aici dar nu vă mulţumiţi cu poze...See for youself.

3 comments:

Scrido said...

fotomontajul cu racul e simpatic

Anonymous said...

Ce-nseamna sa fii femeie ... ;))

mtz said...

Ce înseamnă să fii femeie? Îţi plac bijuteriile automat? Dacă eşti bărbat nu apreciezi aşa ceva? Dacă nu scriam că's "una" cum mai suna comentariul? Oamenii nu pot citi gânduri încă so...be more specific.

Nu e fotomontaj(?)...e o chestie făcută de un nene pe bune şi multă trudă şi migală.