24.6.08

Dacă toată lumea vorbeşte despre asta, trebuie să vorbesc şi eu

Am pus titlul ăsta pentru că postul a fost inspirat de căldură. E dezolant de cald şi, deşi acum începe să plouă şi la mine în casă bate briza reciclată, mie îmi e rău. Mi-a fost toată ziua într-un fel sau altul dar am uitat de mine din cauza celor din jurul meu cărora le era rău. Dar n-am chef să vorbesc despre căldură pentru că toată lumea o face; stating the obvious. Ăsta e "cuvântul înainte" la un post pe care zic că îl scriu de vinerea trecută. Dar acum mi-e lene pentru acel post, am chef de abureala asta. Aşa că iat-o ...o scuză să uit de starea de rău.
Postul ăla este despre oameni pe care îi urăsc; probabil nu îl scriu pentru că aştept să îmi mai amintesc categorii (pentru a nu spune "toţi oamenii").

No comments: